نوشته شده در۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

اهداف راهبردی نمایشگا ه های بین المللی ایران

اهداف راهبردی نمایشگا ه های بین المللی ایران

تلاش برای افزایش دانش تخصصی فعالان صنعت نمایشگاهی در جهت حضور موثر در نمایشگاهها و ایجاد مکانیزمهای اثربخشی فعالیت . ساماندهی نمایشگاهها و تلاش برای افزایش راندمان شرکت سهامی نمایشگاهها.

 

افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر و موثرتر در فضاها و نمایشگاههای مجازی و استفاده از...

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...