نوشته شده در۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

اهداف راهبردی نمایشگا ه های بین المللی ایران

اهداف راهبردی نمایشگا ه های بین المللی ایران

تلاش برای افزایش دانش تخصصی فعالان صنعت نمایشگاهی در جهت حضور موثر در نمایشگاهها و ایجاد مکانیزمهای اثربخشی فعالیت . ساماندهی نمایشگاهها و تلاش برای افزایش راندمان شرکت سهامی نمایشگاهها.

 

افزایش توان تخصصی و حضور بیشتر و موثرتر در فضاها و نمایشگاههای مجازی و استفاده از...

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید.
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...